Strona korzysta z plików cookies w zakresie opisanym w Polityce Plików Cookies. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

 

UWAGA !!!

W związku z przygotowywaniem do przeniesienia się siedziby naszej firmy do nowej lokalizacji informujemy, że wszystkie nieodebrane rzeczy po dacie 25.05.2018r. zostaną zutylizowane. Jednocześnie przypominamy, że klienci zostawiając swoje rzeczy do naprawy akceptowali regulamin, który zawieszony jest w widocznym miejscu, w punkcie przyjęć napraw.

Dokładny termin przeniesienia oraz lokalizacja zostaną podane w połowie maja br.

KROK 1

Skontaktuj się z nami w celu omówienia problemu i ustalenia wstępnych kosztów.

+48-604-060-729,

+48-660-711-669,

info@g-m-s.com.pl,

formularz kontaktowy.

Przy kontakcie prosimy o podanie numerów fabrycznych elementu.

KROK 2

Prosimy dostarczyć element wymagający naprawy do firmy. Można zrobić to osobiście lub przesłać do nas, wraz z opisem usterki i danymi kontaktowymi, na adres:

GLOBAL MOTO SERVICE S.C.

ul. Mysikrólika 18/25

02-809 Warszawa

Formularz zlecenia naprawy DO POBRANIA

W razie wątpliwości prosimy zapoznać się z podstroną PRZED WYSYŁKĄ

KROK 3

Po dotarciu elementu do nas diagnozujemy go i przedstawiamy dokładne usterki oraz koszt naprawy. Od momentu zaakceptowania warunków w ciągu 48h odsyłamy naprawiony element firmą kurierską. Za naprawę należy zapłacić kurierowi w momencie odbioru paczki.



PARTNERSTWO

Naszym stałym jak i nowym klientom zapewniamy doradztwo z zakresu typowych usterek, metod diagnostycznych i pomiarowych oraz służymy cennymi radami szybkiego rozwiązania problemu bez zbędnych wydatków.

ZAUFANIE

Zaufanie jest dla nas najważniejsze, dlatego też zawsze staramy się wyeliminować wszystkie problemy związane z daną naprawą, przy której używamy tylko nowych elementów o najwyższej jakości. Wieloletnie doświadczenie i obecność na rynku oraz współpraca z setkami firm z Polski i nie tylko pozwoliły nam wyrobić markę godną zaufania. 

KOMUNIKATYWNOŚĆ

Efektywna komunikacja jest bardzo ważna w dokładnym zrozumieniu problemu usterki. Zawsze staramy się dokładnie i rzeczowo przekazać naszym klientom wszystkie informacje dotyczące naprawy. Szanujemy naszych rozmówców i zawsze staramy się dostosować nasz język do stopnia zaawansowania w danym zakresie naprawy. 

 

 

 

Aktualności

20 styczeń 2017
21 styczeń 2017

Mapa dojazdu

Search